Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Ethical and Social Perspectives on Global Business Interaction in Emerging Markets

Über Ethical and Social Perspectives on Global Business Interaction in Emerging Markets

Offers a compilation of current research relating to business ethics within developing markets around the world. This publication features research on topics essential to remaining competitive in the modern global marketplace, such as corporate social responsibility, corporate governance, consumer behaviour understanding, and ethical leadership.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781466698642
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 372
  • Veröffentlicht:
  • 1. März 2016
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Ethical and Social Perspectives on Global Business Interaction in Emerging Markets

Offers a compilation of current research relating to business ethics within developing markets around the world. This publication features research on topics essential to remaining competitive in the modern global marketplace, such as corporate social responsibility, corporate governance, consumer behaviour understanding, and ethical leadership.

Kund*innenbewertungen von Ethical and Social Perspectives on Global Business Interaction in Emerging Markets



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Ethical and Social Perspectives on Global Business Interaction in Emerging Markets ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.