Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Evaluating Media Richness in Organizational Learning

Über Evaluating Media Richness in Organizational Learning

Presents the latest scholarly research on the application of computational tools for knowledge management frameworks and strategies in organisations. Featuring a broad range of coverage on topics and perspectives such as web semantics, product innovation, and knowledge sharing, this book is designed for researchers, consultants, practitioners, professionals, and upper-level students.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781522529569
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 225
  • Veröffentlicht:
  • 30. September 2017
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025
  •  

    Keine Lieferung vor Weihnachten möglich.
    Kaufen Sie jetzt und drucken Sie einen Gutschein aus

Beschreibung von Evaluating Media Richness in Organizational Learning

Presents the latest scholarly research on the application of computational tools for knowledge management frameworks and strategies in organisations. Featuring a broad range of coverage on topics and perspectives such as web semantics, product innovation, and knowledge sharing, this book is designed for researchers, consultants, practitioners, professionals, and upper-level students.

Kund*innenbewertungen von Evaluating Media Richness in Organizational Learning



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Evaluating Media Richness in Organizational Learning ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.