Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL
Über Exploring Religion and the Sacred in a Media Age

Combining theoretical frameworks for the analysis of religion, media and popular culture, with case studies of texts, practices, communities and audiences, the authors examine topics such as media rituals, marketing strategies, investigations of audience testimony, and the influence of religion on music, reality television, and the internet.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780754665274
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 280
  • Veröffentlicht:
  • 14. April 2009
  • Abmessungen:
  • 168x242x24 mm.
  • Gewicht:
  • 676 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Exploring Religion and the Sacred in a Media Age

Combining theoretical frameworks for the analysis of religion, media and popular culture, with case studies of texts, practices, communities and audiences, the authors examine topics such as media rituals, marketing strategies, investigations of audience testimony, and the influence of religion on music, reality television, and the internet.

Kund*innenbewertungen von Exploring Religion and the Sacred in a Media Age



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Exploring Religion and the Sacred in a Media Age ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.