Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL
Über Fake Stuff

Yi-Chieh Lin reveals how the entrepreneurial energy of emerging markets, such as China, includes the opportunity to profit from fake stuff, that is counterfeit goods that rely on our fascination with brand names. Students will discover how the names and logos embroidered and printed on their own clothes carry their own price tag above and beyond the use value of the products themselves. The book provides a wonderful introduction for students to global markets and their role in determining how they function.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780415883030
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 92
  • Veröffentlicht:
  • 10. Februar 2011
  • Abmessungen:
  • 179x254x7 mm.
  • Gewicht:
  • 210 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025
  •  

    Keine Lieferung vor Weihnachten möglich.
    Kaufen Sie jetzt und drucken Sie einen Gutschein aus

Beschreibung von Fake Stuff

Yi-Chieh Lin reveals how the entrepreneurial energy of emerging markets, such as China, includes the opportunity to profit from fake stuff, that is counterfeit goods that rely on our fascination with brand names. Students will discover how the names and logos embroidered and printed on their own clothes carry their own price tag above and beyond the use value of the products themselves. The book provides a wonderful introduction for students to global markets and their role in determining how they function.

Kund*innenbewertungen von Fake Stuff



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Fake Stuff ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.