Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Food and Media

- Practices, Distinctions and Heterotopias

Über Food and Media

Food is everywhere in contemporary mediascapes, as witnessed by the increase in cookbooks, food magazines, television cookery shows, online blogs, recipes, news items and social media posts about food. This volume argues that contemporary food studies needs to pay more attention to the significance of media in relation to how we 'do' food.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781472439680
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 212
  • Veröffentlicht:
  • 28. Juni 2016
  • Abmessungen:
  • 256x165x18 mm.
  • Gewicht:
  • 490 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Food and Media

Food is everywhere in contemporary mediascapes, as witnessed by the increase in cookbooks, food magazines, television cookery shows, online blogs, recipes, news items and social media posts about food. This volume argues that contemporary food studies needs to pay more attention to the significance of media in relation to how we 'do' food.

Kund*innenbewertungen von Food and Media



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Food and Media ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.