Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Food Blogs, Postfeminism, and the Communication of Expertise

- Digital Domestics

Über Food Blogs, Postfeminism, and the Communication of Expertise

This book examines how and why women use blogs to create successful digital brands based on food preparation, purchase, and consumption. Alane Presswood clarifies the relationships between individual brands, reader communities, and sociocultural trends via an exploration of the strategies employed to create affective relationships on social media.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781498593687
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 172
  • Veröffentlicht:
  • 3. Dezember 2019
  • Abmessungen:
  • 236x160x19 mm.
  • Gewicht:
  • 400 g.
  Versandkostenfrei
  Sofort lieferbar

Beschreibung von Food Blogs, Postfeminism, and the Communication of Expertise

This book examines how and why women use blogs to create successful digital brands based on food preparation, purchase, and consumption. Alane Presswood clarifies the relationships between individual brands, reader communities, and sociocultural trends via an exploration of the strategies employed to create affective relationships on social media.

Kund*innenbewertungen von Food Blogs, Postfeminism, and the Communication of Expertise



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Food Blogs, Postfeminism, and the Communication of Expertise ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.