Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Food Television and Otherness in the Age of Globalization

Über Food Television and Otherness in the Age of Globalization

Food Television and Otherness in the Age of Globalization examines how food television represents cultural difference in an age of globalization and multiculturalism. Casey Ryan Kelly analyzes popular food television programs to illustrate how representations of food normalize global economic, political, and cultural inequalities.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781498544443
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 162
  • Veröffentlicht:
  • 9. Februar 2017
  • Abmessungen:
  • 237x160x20 mm.
  • Gewicht:
  • 390 g.
  Versandkostenfrei
  Sofort lieferbar

Beschreibung von Food Television and Otherness in the Age of Globalization

Food Television and Otherness in the Age of Globalization examines how food television represents cultural difference in an age of globalization and multiculturalism. Casey Ryan Kelly analyzes popular food television programs to illustrate how representations of food normalize global economic, political, and cultural inequalities.

Kund*innenbewertungen von Food Television and Otherness in the Age of Globalization



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Food Television and Otherness in the Age of Globalization ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.