Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Franchising in America

- The Development of a Business Method, 1840-1980

Über Franchising in America

Using a series of case studies from five industries, Dicke analyses franchising, a marketing system that combines large and small firms into a single administrative unit, strengthening both in the process. He studies the franchise industry from the 1840s to the 1980s, closely examining the rights and obligations of both the parent company and the franchise owner. Originally published in 1992.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780807843789
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 216
  • Veröffentlicht:
  • 30. August 1992
  • Ausgabe:
  • Abmessungen:
  • 156x232x0 mm.
  • Gewicht:
  • 625 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Franchising in America

Using a series of case studies from five industries, Dicke analyses franchising, a marketing system that combines large and small firms into a single administrative unit, strengthening both in the process. He studies the franchise industry from the 1840s to the 1980s, closely examining the rights and obligations of both the parent company and the franchise owner. Originally published in 1992.

Kund*innenbewertungen von Franchising in America



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Franchising in America ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.