Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Gambling Advertising

- Nature, Effects and Regulation

Über Gambling Advertising

This book critically examines research evidence from around the world concerning the nature and effects of gambling advertising. It draws upon political and regulatory debates about this type of advertising, which provides regulators with evidence to control factors that encourage problem gambling.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781787699243
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 208
  • Veröffentlicht:
  • 15. April 2019
  • Abmessungen:
  • 238x159x21 mm.
  • Gewicht:
  • 430 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Gambling Advertising

This book critically examines research evidence from around the world concerning the nature and effects of gambling advertising. It draws upon political and regulatory debates about this type of advertising, which provides regulators with evidence to control factors that encourage problem gambling.

Kund*innenbewertungen von Gambling Advertising



Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.