Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Gendered Impacts of the COVID-19 Pandemic in Central and West Asia

Über Gendered Impacts of the COVID-19 Pandemic in Central and West Asia

Examining how the livelihoods, health, and well-being of women in Central and West Asia were disproportionately affected by the pandemic, this report assesses responses and considers how the experience can guide gender mainstreaming. Emphasizing the need for better granular data, the report looks at intersecting vulnerabilities and at how policies that prioritize women's economic security and strengthen social protection can better insulate them against future shocks.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9789292705220
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 60
  • Veröffentlicht:
  • 22. Dezember 2023
  • Abmessungen:
  • 216x4x280 mm.
  • Gewicht:
  • 251 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025
  •  

    Keine Lieferung vor Weihnachten möglich.
    Kaufen Sie jetzt und drucken Sie einen Gutschein aus

Beschreibung von Gendered Impacts of the COVID-19 Pandemic in Central and West Asia

Examining how the livelihoods, health, and well-being of women in Central and West Asia were disproportionately affected by the pandemic, this report assesses responses and considers how the experience can guide gender mainstreaming.

Emphasizing the need for better granular data, the report looks at intersecting vulnerabilities and at how policies that prioritize women's economic security and strengthen social protection can better insulate them against future shocks.

Kund*innenbewertungen von Gendered Impacts of the COVID-19 Pandemic in Central and West Asia



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Gendered Impacts of the COVID-19 Pandemic in Central and West Asia ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.