Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Globalization, Consumption And Popular Culture In East Asia

Über Globalization, Consumption And Popular Culture In East Asia

This book aims to provide comprehensive empirical and theoretical studies of expanding fandom communities in East Asia through the commodification of Japanese, Korean and Chinese popular cultures in the digital era.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9789814678193
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 412
  • Veröffentlicht:
  • 8. November 2016
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Globalization, Consumption And Popular Culture In East Asia

This book aims to provide comprehensive empirical and theoretical studies of expanding fandom communities in East Asia through the commodification of Japanese, Korean and Chinese popular cultures in the digital era.

Kund*innenbewertungen von Globalization, Consumption And Popular Culture In East Asia



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Globalization, Consumption And Popular Culture In East Asia ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.