Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Handbook of Research on Managing and Influencing Consumer Behavior

Über Handbook of Research on Managing and Influencing Consumer Behavior

Customer knowledge management has become a well-known term used in the business and academic worlds for understanding how to control consumer behaviour. This title discusses the importance of understanding and implementing customer knowledge management and customer relationship management into everyday business workflows.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781466665477
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 573
  • Veröffentlicht:
  • 31. Oktober 2014
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025

Beschreibung von Handbook of Research on Managing and Influencing Consumer Behavior

Customer knowledge management has become a well-known term used in the business and academic worlds for understanding how to control consumer behaviour. This title discusses the importance of understanding and implementing customer knowledge management and customer relationship management into everyday business workflows.

Kund*innenbewertungen von Handbook of Research on Managing and Influencing Consumer Behavior



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Handbook of Research on Managing and Influencing Consumer Behavior ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.