Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Handbook of Research on Strategic Alliances and Value Co-Creation in the Service Industry

Über Handbook of Research on Strategic Alliances and Value Co-Creation in the Service Industry

Presents scholarly material on frameworks for the effective management of value co-creation in contemporary business contexts. Highlighting relevant perspectives across a range of topics, such as public relations, service-dominant logic, and consumer culture theory, this publication is designed for professionals, researchers, graduate students, academics, and practitioners.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781522520849
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 447
  • Veröffentlicht:
  • 6. Januar 2017
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Handbook of Research on Strategic Alliances and Value Co-Creation in the Service Industry

Presents scholarly material on frameworks for the effective management of value co-creation in contemporary business contexts. Highlighting relevant perspectives across a range of topics, such as public relations, service-dominant logic, and consumer culture theory, this publication is designed for professionals, researchers, graduate students, academics, and practitioners.

Kund*innenbewertungen von Handbook of Research on Strategic Alliances and Value Co-Creation in the Service Industry



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Handbook of Research on Strategic Alliances and Value Co-Creation in the Service Industry ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.