Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

“Happy Eating” and Food Addiction in American Advertising

Über “Happy Eating” and Food Addiction in American Advertising

This book identifies food addiction behaviors and characteristics in historical and current food advertisements for ultra-processed foods. By using thematic analysis, the concept of ¿happy eating¿ is introduced and explored in relation to food advertisements for unhealthy food.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781666939262
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 232
  • Veröffentlicht:
  • 30. Oktober 2023
  • Abmessungen:
  • 160x236x24 mm.
  • Gewicht:
  • 508 g.
  Versandkostenfrei
  Sofort lieferbar

Beschreibung von “Happy Eating” and Food Addiction in American Advertising

This book identifies food addiction behaviors and characteristics in historical and current food advertisements for ultra-processed foods. By using thematic analysis, the concept of ¿happy eating¿ is introduced and explored in relation to food advertisements for unhealthy food.

Kund*innenbewertungen von “Happy Eating” and Food Addiction in American Advertising



Ähnliche Bücher finden
Das Buch “Happy Eating” and Food Addiction in American Advertising ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.