Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Harvesting Minds

- How TV Commercials Control Kids

Über Harvesting Minds

What happens when kids are held captive to an endless stream of MTV-like television commercials? by creating art projects that mirrored specific commercials, and even by dreaming about commercials (the product, not the dreamer, is the star).

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780275971014
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 232
  • Veröffentlicht:
  • 30. August 2000
  • Abmessungen:
  • 156x235x13 mm.
  • Gewicht:
  • 340 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Harvesting Minds

What happens when kids are held captive to an endless stream of MTV-like television commercials? by creating art projects that mirrored specific commercials, and even by dreaming about commercials (the product, not the dreamer, is the star).

Kund*innenbewertungen von Harvesting Minds



Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.