Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Identity Problems in the Facebook Era

Über Identity Problems in the Facebook Era

How have new social media altered how individuals present themselves? What dilemmas have they introduced? In the age of Facebook, Twitter and other forms of instant communication, individuals are losing (or relinquishing) control over their personal information! Trottier provides a trenchant analysis of the paradoxes of privacy and the presentation of self in the early 21st century. This book is ideal for courses in Sociology, Media Studies and Communication.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780415643450
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 62
  • Veröffentlicht:
  • 8. November 2013
  • Abmessungen:
  • 178x252x5 mm.
  • Gewicht:
  • 160 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025
  •  

    Keine Lieferung vor Weihnachten möglich.
    Kaufen Sie jetzt und drucken Sie einen Gutschein aus

Beschreibung von Identity Problems in the Facebook Era

How have new social media altered how individuals present themselves? What dilemmas have they introduced? In the age of Facebook, Twitter and other forms of instant communication, individuals are losing (or relinquishing) control over their personal information! Trottier provides a trenchant analysis of the paradoxes of privacy and the presentation of self in the early 21st century. This book is ideal for courses in Sociology, Media Studies and Communication.

Kund*innenbewertungen von Identity Problems in the Facebook Era



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Identity Problems in the Facebook Era ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.