Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Imagining Gender, Nation and Consumerism in Magazines of the 1920s

Über Imagining Gender, Nation and Consumerism in Magazines of the 1920s

Offering the first comparative study of 1920s¿ US and Canadian print cultures, ¿Imagining Gender, Nation and Consumerism in Magazines of the 1920s¿ comparatively examines the highly influential ¿Ladies¿ Home Journal¿ (1883¿2014) and the often-overlooked ¿Canadian Home Journal¿ (1905¿1958), revealing how they constructed their imagined audience as readers, consumers and citizens.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781785273476
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 258
  • Veröffentlicht:
  • 2. November 2021
  • Abmessungen:
  • 235x159x26 mm.
  • Gewicht:
  • 540 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Imagining Gender, Nation and Consumerism in Magazines of the 1920s

Offering the first comparative study of 1920s¿ US and Canadian print cultures, ¿Imagining Gender, Nation and Consumerism in Magazines of the 1920s¿ comparatively examines the highly influential ¿Ladies¿ Home Journal¿ (1883¿2014) and the often-overlooked ¿Canadian Home Journal¿ (1905¿1958), revealing how they constructed their imagined audience as readers, consumers and citizens.

Kund*innenbewertungen von Imagining Gender, Nation and Consumerism in Magazines of the 1920s



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Imagining Gender, Nation and Consumerism in Magazines of the 1920s ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.