Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Inclusion of Special Needs Children in Foreign Language Learning Lessons

Über Inclusion of Special Needs Children in Foreign Language Learning Lessons

Seminar paper from the year 2017 in the subject Didactics for the subject English - Pedagogy, Literature Studies, University of Wuppertal, course: Bilingual Studies Abroad, language: English, abstract: Diese Hausarbeit wurde für ein Begleitseminar für ein Auslandspraktikum in Wales zum Thema Inklusion im Fremdsprachenunterricht verfasst. Dabei wurden ADHS und Legasthenie als Schwerpunkt ausgewählt. Ein anderer Schwerpunkt lag auf die Aussichten von einem inklusiven Klassenraum im Englischunterricht in Deutschland. This term paper aims to examine the future prospects for inclusive English classes in Germany. The paper will begin with the introduction of two different kinds of learning disabilities: ADHD and Dyslexia. (The paper will only contain these two additional needs because special needs are a very broad topic.) This part will also aim to introduce methods and approaches of how to deal with these learning needs in foreign language classrooms. The main part will contain a comparison between those methods and approaches and the experiences I made in the Welsh lessons during my stay abroad. The accentuation will be on the linking of the concepts with the experiences. The paper will also contain a conclusion where the future prospects of inclusive classrooms in Germany will be discussed and all results will be concluded.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9783668625372
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 20
  • Veröffentlicht:
  • 13. Februar 2018
  • Ausgabe:
  • 18001
  • Abmessungen:
  • 148x2x210 mm.
  • Gewicht:
  • 45 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Inclusion of Special Needs Children in Foreign Language Learning Lessons

Seminar paper from the year 2017 in the subject Didactics for the subject English - Pedagogy, Literature Studies, University of Wuppertal, course: Bilingual Studies Abroad, language: English, abstract: Diese Hausarbeit wurde für ein Begleitseminar für ein Auslandspraktikum in Wales zum Thema Inklusion im Fremdsprachenunterricht verfasst. Dabei wurden ADHS und Legasthenie als Schwerpunkt ausgewählt. Ein anderer Schwerpunkt lag auf die Aussichten von einem inklusiven Klassenraum im Englischunterricht in Deutschland.
This term paper aims to examine the future prospects for inclusive English classes in Germany. The paper will begin with the introduction of two different kinds of learning disabilities: ADHD and Dyslexia. (The paper will only contain these two additional needs because special needs are a very broad topic.) This part will also aim to introduce methods and approaches of how to deal with these learning needs in foreign language classrooms. The main part will contain a comparison between those methods and approaches and the experiences I made in the Welsh lessons during my stay abroad. The accentuation will be on the linking of the concepts with the experiences. The paper will also contain a conclusion where the future prospects of inclusive classrooms in Germany will be discussed and all results will be concluded.

Kund*innenbewertungen von Inclusion of Special Needs Children in Foreign Language Learning Lessons



Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.