Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Inducing Culture in Social Networks: Case Study

Inducing Culture in Social Networks: Case Studyvon Luis Emilio Figueroa Chonillo Sie sparen 16% des UVP sparen 16%
Über Inducing Culture in Social Networks: Case Study

Induce culture in social networks, in Latin America where most countries are underdeveloped and do not optimize the good use of the internet and social networks in culture, giving emphasis to the superficial, the latest fashion, entertainment or electronic shopping, learn how the inclusion of them gives another perspective to the Art, Museum and cultural event of your locality enriching your knowledge about the social evolution of your environment.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9786206474630
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 84
  • Veröffentlicht:
  • 21. September 2023
  • Abmessungen:
  • 150x6x220 mm.
  • Gewicht:
  • 143 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Inducing Culture in Social Networks: Case Study

Induce culture in social networks, in Latin America where most countries are underdeveloped and do not optimize the good use of the internet and social networks in culture, giving emphasis to the superficial, the latest fashion, entertainment or electronic shopping, learn how the inclusion of them gives another perspective to the Art, Museum and cultural event of your locality enriching your knowledge about the social evolution of your environment.

Kund*innenbewertungen von Inducing Culture in Social Networks: Case Study



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Inducing Culture in Social Networks: Case Study ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.