Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Inventing the Business of Opera

- The Impresario and His World in Seventeenth Century Venice

Über Inventing the Business of Opera

Inventing the Business of Opera explores public opera in its infancy, bringing to life the men and women who successfully established the new genre on the stages of Venice during the seventeenth century. All of the components necessary to opera production are highlighted, from the financial backing, to the libretto and the score, to the singers, dancers, the scenery, and the costumes.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780195342970
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 416
  • Veröffentlicht:
  • 1. Dezember 2007
  • Abmessungen:
  • 157x236x23 mm.
  • Gewicht:
  • 638 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Inventing the Business of Opera

Inventing the Business of Opera explores public opera in its infancy, bringing to life the men and women who successfully established the new genre on the stages of Venice during the seventeenth century. All of the components necessary to opera production are highlighted, from the financial backing, to the libretto and the score, to the singers, dancers, the scenery, and the costumes.

Kund*innenbewertungen von Inventing the Business of Opera



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Inventing the Business of Opera ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.