Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Knowledge Driven Service Innovation and Management

- IT Strategies for Business Alignment and Value Creation

Über Knowledge Driven Service Innovation and Management

Presents a collection of research and analysis on the principles of service, knowledge and organisational capabilities. This book aims to clarify IT strategy procedures and management practices and how they are used to shape a firm's knowledge organisations as well as facilitate service innovation and customer value co-creation.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781466625129
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 354
  • Veröffentlicht:
  • 30. November 2012
  • Abmessungen:
  • 227x292x42 mm.
  • Gewicht:
  • 1784 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Knowledge Driven Service Innovation and Management

Presents a collection of research and analysis on the principles of service, knowledge and organisational capabilities. This book aims to clarify IT strategy procedures and management practices and how they are used to shape a firm's knowledge organisations as well as facilitate service innovation and customer value co-creation.

Kund*innenbewertungen von Knowledge Driven Service Innovation and Management



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Knowledge Driven Service Innovation and Management ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.