Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Lost in Media

- The Ethics of Everyday Life

Über Lost in Media

Lost in Media examines collectively the ethical issues that have arisen in media-driven everyday life and will that arise as paradigm shifts occur on a global scale. Chapters in the book use critical theory to look at issues of free market fundamentalism, journalism's erosion of communication of truth, yielding self-censorship in the media, music and morality, and much more.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781433113666
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 207
  • Veröffentlicht:
  • 30. April 2013
  • Ausgabe:
  • Abmessungen:
  • 267x153x15 mm.
  • Gewicht:
  • 334 g.
  Versandkostenfrei
  Sofort lieferbar

Beschreibung von Lost in Media

Lost in Media examines collectively the ethical issues that have arisen in media-driven everyday life and will that arise as paradigm shifts occur on a global scale. Chapters in the book use critical theory to look at issues of free market fundamentalism, journalism's erosion of communication of truth, yielding self-censorship in the media, music and morality, and much more.

Kund*innenbewertungen von Lost in Media



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Lost in Media ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.