Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Lost in Media

- The Ethics of Everyday Life

Über Lost in Media

Lost in Media examines collectively the ethical issues that have arisen in media-driven everyday life and will that arise as paradigm shifts occur on a global scale. Chapters in the book use critical theory to look at issues of free market fundamentalism, journalism's erosion of communication of truth, yielding self-censorship in the media, music and morality, and much more.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781433113673
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 207
  • Veröffentlicht:
  • 31. Mai 2013
  • Ausgabe:
  • Abmessungen:
  • 151x233x18 mm.
  • Gewicht:
  • 440 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Lost in Media

Lost in Media examines collectively the ethical issues that have arisen in media-driven everyday life and will that arise as paradigm shifts occur on a global scale. Chapters in the book use critical theory to look at issues of free market fundamentalism, journalism's erosion of communication of truth, yielding self-censorship in the media, music and morality, and much more.

Kund*innenbewertungen von Lost in Media



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Lost in Media ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.