Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Major Theories of Media Effects

- Analysis and Evaluation

Über Major Theories of Media Effects

In Major Theories of Media Effects, six major theories of media effects are analyzed and evaluated to assess the current state of knowledge in the field of media effects. This book is valuable as a reference for scholars and a textbook for graduate and advanced undergraduate courses in media studies.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781433169519
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 306
  • Veröffentlicht:
  • 19. November 2019
  • Ausgabe:
  • Abmessungen:
  • 152x224x21 mm.
  • Gewicht:
  • 452 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Major Theories of Media Effects

In Major Theories of Media Effects, six major theories of media effects are analyzed and evaluated to assess the current state of knowledge in the field of media effects. This book is valuable as a reference for scholars and a textbook for graduate and advanced undergraduate courses in media studies.

Kund*innenbewertungen von Major Theories of Media Effects



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Major Theories of Media Effects ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.