Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Managing and Marketing Tourist Destinations

- Strategies to Gain a Competitive Edge

Über Managing and Marketing Tourist Destinations

Without adequate research and management, the potential impacts and benefits of tourism and travel services will not be maximised. This volume evaluates the theoretical approaches and applications to competitive advantage within tourist destinations and demonstrates the ways to further develop the concept of destination competitiveness.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780415811484
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 262
  • Veröffentlicht:
  • 5. September 2012
  • Abmessungen:
  • 231x152x15 mm.
  • Gewicht:
  • 392 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Managing and Marketing Tourist Destinations

Without adequate research and management, the potential impacts and benefits of tourism and travel services will not be maximised. This volume evaluates the theoretical approaches and applications to competitive advantage within tourist destinations and demonstrates the ways to further develop the concept of destination competitiveness.

Kund*innenbewertungen von Managing and Marketing Tourist Destinations



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Managing and Marketing Tourist Destinations ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.