Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Mapping Media in China

- Region, Province, Locality

Über Mapping Media in China

Mapping Media in China is the first book-length study that goes below the `national¿ scale to focus on the rich diversity of media in China from local, provincial and regional angles. This book explores the media as both a reflection of the diversity within China and as an active agent behind these growing differences. It will be invaluable to both students and scholars of Chinese and Asian studies, media and communication studies, geography, anthropology and cultural studies.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780415699396
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 256
  • Veröffentlicht:
  • 28. Mai 2012
  • Abmessungen:
  • 163x240x19 mm.
  • Gewicht:
  • 528 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025
  •  

    Keine Lieferung vor Weihnachten möglich.
    Kaufen Sie jetzt und drucken Sie einen Gutschein aus

Beschreibung von Mapping Media in China

Mapping Media in China is the first book-length study that goes below the `national¿ scale to focus on the rich diversity of media in China from local, provincial and regional angles. This book explores the media as both a reflection of the diversity within China and as an active agent behind these growing differences. It will be invaluable to both students and scholars of Chinese and Asian studies, media and communication studies, geography, anthropology and cultural studies.

Kund*innenbewertungen von Mapping Media in China



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Mapping Media in China ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.