Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Marketing Modernism in Fin-de-Siecle Europe

Über Marketing Modernism in Fin-de-Siecle Europe

Describes the rise of modernism from its beginnings in the Impressionist movement. This book reveals that market discourses were pervasive in the ideological defense of modernism from its very inception and that the avant-garde actually thrived on the commercial appeal of anti-commercialism at the turn of the century.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780691029269
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 376
  • Veröffentlicht:
  • 12. Januar 1997
  • Abmessungen:
  • 162x236x23 mm.
  • Gewicht:
  • 564 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Marketing Modernism in Fin-de-Siecle Europe

Describes the rise of modernism from its beginnings in the Impressionist movement. This book reveals that market discourses were pervasive in the ideological defense of modernism from its very inception and that the avant-garde actually thrived on the commercial appeal of anti-commercialism at the turn of the century.

Kund*innenbewertungen von Marketing Modernism in Fin-de-Siecle Europe



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Marketing Modernism in Fin-de-Siecle Europe ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.