Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Markets in Higher Education

- Rhetoric or Reality?

Über Markets in Higher Education

This volume presents the most comprehensive international discussion yet on the role of markets in higher education. The book draws together leading international scholars in higher education to explore different theoretical perspectives and present new empirical evidence on market mechanisms in higher education in several Western countries.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781402046124
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 355
  • Veröffentlicht:
  • 1. Januar 2006
  • Ausgabe:
  • 2004
  • Abmessungen:
  • 234x156x19 mm.
  • Gewicht:
  • 1150 g.
  Versandkostenfrei
  Sofort lieferbar

Beschreibung von Markets in Higher Education

This volume presents the most comprehensive international discussion yet on the role of markets in higher education. The book draws together leading international scholars in higher education to explore different theoretical perspectives and present new empirical evidence on market mechanisms in higher education in several Western countries.

Kund*innenbewertungen von Markets in Higher Education



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Markets in Higher Education ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.