Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Mass Advertising as Social Forecast

- A Method for Future Research

Über Mass Advertising as Social Forecast

Fowles asserts that the appeals of mass advertising reflect the motivational state of the targeted audience and that these motivational states anticipate socio-cultural change. From this data, he constructs a forecast of our socio-cultural state in 1980 and predicts an increasingly isolationist U.S.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780837185958
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 156
  • Veröffentlicht:
  • 11. August 1976
  • Abmessungen:
  • 140x216x12 mm.
  • Gewicht:
  • 397 g.
  Versandkostenfrei
  Sofort lieferbar

Beschreibung von Mass Advertising as Social Forecast

Fowles asserts that the appeals of mass advertising reflect the motivational state of the targeted audience and that these motivational states anticipate socio-cultural change. From this data, he constructs a forecast of our socio-cultural state in 1980 and predicts an increasingly isolationist U.S.

Kund*innenbewertungen von Mass Advertising as Social Forecast



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Mass Advertising as Social Forecast ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.