Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Measuring the Impact of Social Media on Business Profit & Success

- A Fortune 500 Perspective

von Cong Li
Über Measuring the Impact of Social Media on Business Profit & Success

Focusing on Facebook, Twitter, Google+, and YouTube, this book examines how Fortune 500 companies use social media. Collected over a five-year period, the authors assess the companies' social media activities and their business performance data, such as stock return, total revenue, net income, and earnings per share.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781433125782
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 170
  • Veröffentlicht:
  • 24. Juli 2015
  • Ausgabe:
  • Abmessungen:
  • 225x152x19 mm.
  • Gewicht:
  • 262 g.
  Versandkostenfrei
  Sofort lieferbar

Beschreibung von Measuring the Impact of Social Media on Business Profit & Success

Focusing on Facebook, Twitter, Google+, and YouTube, this book examines how Fortune 500 companies use social media. Collected over a five-year period, the authors assess the companies' social media activities and their business performance data, such as stock return, total revenue, net income, and earnings per share.

Kund*innenbewertungen von Measuring the Impact of Social Media on Business Profit & Success



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Measuring the Impact of Social Media on Business Profit & Success ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.