Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Media and Print Culture Consumption in Nineteenth-Century Britain

- The Victorian Reading Experience

Über Media and Print Culture Consumption in Nineteenth-Century Britain

This book explores Victorian readers' consumption of a wide array of reading matter. Second, contributors investigate how nineteenth-century reading and consumption of print was framed and/or shaped by contemporaneous engagement with content disseminated in other media like advertising, the stage, exhibitions, and oral culture.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781349954599
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 241
  • Veröffentlicht:
  • 27. Juni 2018
  • Ausgabe:
  • 12016
  • Abmessungen:
  • 148x210x0 mm.
  • Gewicht:
  • 3351 g.
  Versandkostenfrei
  Sofort lieferbar

Beschreibung von Media and Print Culture Consumption in Nineteenth-Century Britain

This book explores Victorian readers' consumption of a wide array of reading matter. Second, contributors investigate how nineteenth-century reading and consumption of print was framed and/or shaped by contemporaneous engagement with content disseminated in other media like advertising, the stage, exhibitions, and oral culture.

Kund*innenbewertungen von Media and Print Culture Consumption in Nineteenth-Century Britain



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Media and Print Culture Consumption in Nineteenth-Century Britain ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.