Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Media Effects

- Advances in Theory and Research

Über Media Effects

Now in its fourth edition, Media Effects again features essays from some of the finest scholars in the field and serves as a comprehensive reference volume for scholars, teachers, and students. This edition contains both new and updated content on social media, video games, mobile communication, and virtual technologies.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781138590229
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 454
  • Veröffentlicht:
  • 28. Juni 2019
  • Ausgabe:
  • 4
  • Abmessungen:
  • 253x178x26 mm.
  • Gewicht:
  • 884 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Media Effects

Now in its fourth edition, Media Effects again features essays from some of the finest scholars in the field and serves as a comprehensive reference volume for scholars, teachers, and students. This edition contains both new and updated content on social media, video games, mobile communication, and virtual technologies.

Kund*innenbewertungen von Media Effects



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Media Effects ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.