Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Media Management and Economics Research in a Transmedia Environment

Über Media Management and Economics Research in a Transmedia Environment

This landmark work centers on media management and economics within a diverse, international, historical and constantly changing environment. The chapters herein reflect the current state of research and present directions for future study. Developed at the 2012 Research Symposium in conjunction with the annual convention of the Broadcast Education Association, it represents the most current theory and research in the area.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781138925588
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 280
  • Veröffentlicht:
  • 8. Juni 2015
  • Abmessungen:
  • 152x229x0 mm.
  • Gewicht:
  • 430 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Media Management and Economics Research in a Transmedia Environment

This landmark work centers on media management and economics within a diverse, international, historical and constantly changing environment. The chapters herein reflect the current state of research and present directions for future study. Developed at the 2012 Research Symposium in conjunction with the annual convention of the Broadcast Education Association, it represents the most current theory and research in the area.

Kund*innenbewertungen von Media Management and Economics Research in a Transmedia Environment



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Media Management and Economics Research in a Transmedia Environment ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.