Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Mental Influence

Über Mental Influence

This volume attempts to renew and reinvigorate critical theory by extending its range and its intellectual trajectories through strategies of inclusiveness that respect and build on parallel traditions. The authors reinterpret the work of Nietzsche, Wittgenstein and Heidegger in relation to central figures (Kant, Marcuse, Foucault) and themes of critical theory - the critique of modernity, theory of the self and the question concerning technology.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781401081065
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 112
  • Veröffentlicht:
  • 6. Dezember 2002
  • Abmessungen:
  • 142x216x7 mm.
  • Gewicht:
  • 164 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Mental Influence

This volume attempts to renew and reinvigorate critical theory by extending its range and its intellectual trajectories through strategies of inclusiveness that respect and build on parallel traditions. The authors reinterpret the work of Nietzsche, Wittgenstein and Heidegger in relation to central figures (Kant, Marcuse, Foucault) and themes of critical theory - the critique of modernity, theory of the self and the question concerning technology.

Kund*innenbewertungen von Mental Influence



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Mental Influence ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.