Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Multinational Corporations and the Impact of Public Advocacy on Corporate Strategy

- Nestle and the Infant Formula Controversy

Über Multinational Corporations and the Impact of Public Advocacy on Corporate Strategy

Multinational Corporations and the Impact of Public Advocacy on Corporate Strategy: Nestle and the Infant Formula Controversy presents an in-depth analysis of the infant formula controversy and the resulting international boycott of Nestle products launched by various social activist groups and church organizations.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780792393788
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 315
  • Veröffentlicht:
  • 31. Januar 1994
  • Ausgabe:
  • 1994
  • Abmessungen:
  • 155x235x23 mm.
  • Gewicht:
  • 1730 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Multinational Corporations and the Impact of Public Advocacy on Corporate Strategy

Multinational Corporations and the Impact of Public Advocacy on Corporate Strategy: Nestle and the Infant Formula Controversy presents an in-depth analysis of the infant formula controversy and the resulting international boycott of Nestle products launched by various social activist groups and church organizations.

Kund*innenbewertungen von Multinational Corporations and the Impact of Public Advocacy on Corporate Strategy



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Multinational Corporations and the Impact of Public Advocacy on Corporate Strategy ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.