Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Multinationals, Environment and Global Competition

Über Multinationals, Environment and Global Competition

Aims to present research concerning the strategic importance of environmental concerns within the multinational firm, and to explore the implications of corporate environmental strategy on public policy. This book is useful to students and decision-makers interested in the changing role of multinational enterprises in the global economy.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780762309665
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 236
  • Veröffentlicht:
  • 17. Dezember 2003
  • Abmessungen:
  • 150x225x23 mm.
  • Gewicht:
  • 517 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Multinationals, Environment and Global Competition

Aims to present research concerning the strategic importance of environmental concerns within the multinational firm, and to explore the implications of corporate environmental strategy on public policy. This book is useful to students and decision-makers interested in the changing role of multinational enterprises in the global economy.

Kund*innenbewertungen von Multinationals, Environment and Global Competition



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Multinationals, Environment and Global Competition ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.