Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Multinationals, Globalisation and Indigenous Firms in China

Über Multinationals, Globalisation and Indigenous Firms in China

Considers the impact of multinational companies in China on the Chinese economy and on indigenous firms in China. This book includes case studies of Boeing, Wal-Mart and Coco-Cola, considering their activities both at the global level and within China, and case studies of the sectors in which these forms operate in China.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780415451901
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 208
  • Veröffentlicht:
  • 2. Dezember 2008
  • Abmessungen:
  • 161x239x17 mm.
  • Gewicht:
  • 444 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025
  •  

    Keine Lieferung vor Weihnachten möglich.
    Kaufen Sie jetzt und drucken Sie einen Gutschein aus

Beschreibung von Multinationals, Globalisation and Indigenous Firms in China

Considers the impact of multinational companies in China on the Chinese economy and on indigenous firms in China. This book includes case studies of Boeing, Wal-Mart and Coco-Cola, considering their activities both at the global level and within China, and case studies of the sectors in which these forms operate in China.

Kund*innenbewertungen von Multinationals, Globalisation and Indigenous Firms in China



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Multinationals, Globalisation and Indigenous Firms in China ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.