Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Multiplayer

- The Social Aspects of Digital Gaming

Über Multiplayer

In the past decade, digital games have become a widely accepted form of media entertainment, moving from the traditional 'core gamer' community into the media mainstream. This edited collection takes a closer look at the various forms of human interaction in and around these digital games, providing both students and researchers with an overview of debates, past and present. Including contributions from leading figures in the field, such as Richard Bartle and Mark Griffiths, this book is unique in bridging the gap between games research and social-scientific communication research.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780415828864
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 252
  • Veröffentlicht:
  • 29. Oktober 2013
  • Abmessungen:
  • 165x231x15 mm.
  • Gewicht:
  • 428 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025
  •  

    Keine Lieferung vor Weihnachten möglich.
    Kaufen Sie jetzt und drucken Sie einen Gutschein aus

Beschreibung von Multiplayer

In the past decade, digital games have become a widely accepted form of media entertainment, moving from the traditional 'core gamer' community into the media mainstream. This edited collection takes a closer look at the various forms of human interaction in and around these digital games, providing both students and researchers with an overview of debates, past and present. Including contributions from leading figures in the field, such as Richard Bartle and Mark Griffiths, this book is unique in bridging the gap between games research and social-scientific communication research.

Kund*innenbewertungen von Multiplayer



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Multiplayer ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.