Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Neuroelectrical Brain Imaging Tools for the Study of the Efficacy of TV Advertising Stimuli and their Application to Neuromarketing

Über Neuroelectrical Brain Imaging Tools for the Study of the Efficacy of TV Advertising Stimuli and their Application to Neuromarketing

In this book the authors describe their original research on the potential of both standard and high-resolution electroencephalography (EEG) for analyzing brain activity in response to TV advertising.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9783642380631
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 136
  • Veröffentlicht:
  • 11. Mai 2013
  • Ausgabe:
  • 2013
  • Abmessungen:
  • 235x155x15 mm.
  • Gewicht:
  • 3613 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025
  •  

    Keine Lieferung vor Weihnachten möglich.
    Kaufen Sie jetzt und drucken Sie einen Gutschein aus

Beschreibung von Neuroelectrical Brain Imaging Tools for the Study of the Efficacy of TV Advertising Stimuli and their Application to Neuromarketing

In this book the authors describe their original research on the potential of both standard and high-resolution electroencephalography (EEG) for analyzing brain activity in response to TV advertising.

Kund*innenbewertungen von Neuroelectrical Brain Imaging Tools for the Study of the Efficacy of TV Advertising Stimuli and their Application to Neuromarketing



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Neuroelectrical Brain Imaging Tools for the Study of the Efficacy of TV Advertising Stimuli and their Application to Neuromarketing ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.