Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

New Forms of Consumption

- Consumers, Culture, and Commodification

Über New Forms of Consumption

Consumption as a field of cultural studies overlaps with theories of postmodernism, the social construction of self, commodification in late capitalism, and the role of mass media in daily life. This volume examines the ways in which consumerism has been approached by cultural studies.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780847695706
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 320
  • Veröffentlicht:
  • 1. November 2000
  • Abmessungen:
  • 154x232x26 mm.
  • Gewicht:
  • 456 g.
  Versandkostenfrei
  Sofort lieferbar

Beschreibung von New Forms of Consumption

Consumption as a field of cultural studies overlaps with theories of postmodernism, the social construction of self, commodification in late capitalism, and the role of mass media in daily life. This volume examines the ways in which consumerism has been approached by cultural studies.

Kund*innenbewertungen von New Forms of Consumption



Ähnliche Bücher finden
Das Buch New Forms of Consumption ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.