Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

New Media in Times of Crisis

Über New Media in Times of Crisis

New Media in Times of Crisis provides an interdisciplinary look at research focused around how people organize in times of crisis. This book is grounded in the practices of first responders, crisis communicators, people experiencing tragic events, and communities who organize on- and off-line to make sense of their experiences.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781138570290
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 242
  • Veröffentlicht:
  • 21. Mai 2019
  • Abmessungen:
  • 227x152x16 mm.
  • Gewicht:
  • 370 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von New Media in Times of Crisis

New Media in Times of Crisis provides an interdisciplinary look at research focused around how people organize in times of crisis. This book is grounded in the practices of first responders, crisis communicators, people experiencing tragic events, and communities who organize on- and off-line to make sense of their experiences.

Kund*innenbewertungen von New Media in Times of Crisis



Ähnliche Bücher finden
Das Buch New Media in Times of Crisis ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.