Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Online Reputation Management in Destination and Hospitality

Über Online Reputation Management in Destination and Hospitality

Online Reputation Management in Destination and Hospitality's comprehensive collection of research decodifies the best practices existing in the market, developing innovative strategies for tourism, hospitality, and destination managers to tailor marketing communication strategies to attract attention and boost their reputation.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781803823768
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 256
  • Veröffentlicht:
  • 9. Februar 2023
  • Abmessungen:
  • 157x18x235 mm.
  • Gewicht:
  • 528 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Online Reputation Management in Destination and Hospitality

Online Reputation Management in Destination and Hospitality's comprehensive collection of research decodifies the best practices existing in the market, developing innovative strategies for tourism, hospitality, and destination managers to tailor marketing communication strategies to attract attention and boost their reputation.

Kund*innenbewertungen von Online Reputation Management in Destination and Hospitality



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Online Reputation Management in Destination and Hospitality ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.