Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Organizational Reputation in the Public Sector

Über Organizational Reputation in the Public Sector

A strong reputation is an asset of importance that no agency can afford to neglect, as it gives power and access to critical resources. However, it must be built, maintained, and protected. This volume critically analyzes the significance of reputation and branding-related activities in the public sector, paying special attention to strategies, with case studies covering countries such as Norway, Sweden, Denmark, Australia, Israel, and the United States.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780415729772
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 250
  • Veröffentlicht:
  • 17. November 2014
  • Abmessungen:
  • 151x234x20 mm.
  • Gewicht:
  • 510 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025
  •  

    Keine Lieferung vor Weihnachten möglich.
    Kaufen Sie jetzt und drucken Sie einen Gutschein aus

Beschreibung von Organizational Reputation in the Public Sector

A strong reputation is an asset of importance that no agency can afford to neglect, as it gives power and access to critical resources. However, it must be built, maintained, and protected. This volume critically analyzes the significance of reputation and branding-related activities in the public sector, paying special attention to strategies, with case studies covering countries such as Norway, Sweden, Denmark, Australia, Israel, and the United States.

Kund*innenbewertungen von Organizational Reputation in the Public Sector



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Organizational Reputation in the Public Sector ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.