Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Paradox of Points

- Theoretical Foundation and Empirical Evidence of Medium Magnitude Effects in Loyalty Programs

Über Paradox of Points

In his research, Soeren Koecher provides valuable insights on the paradoxical effects of the magnitude of a loyalty program medium-i.e. the sheer number of points, miles, or stamps credited for every purchase and required for reward redemption-on the central consumer decisions in loyalty program memberships.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9783658095420
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 163
  • Veröffentlicht:
  • 15. April 2015
  • Ausgabe:
  • 2015
  • Abmessungen:
  • 210x148x11 mm.
  • Gewicht:
  • 2454 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Paradox of Points

In his research, Soeren Koecher provides valuable insights on the paradoxical effects of the magnitude of a loyalty program medium-i.e. the sheer number of points, miles, or stamps credited for every purchase and required for reward redemption-on the central consumer decisions in loyalty program memberships.

Kund*innenbewertungen von Paradox of Points



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Paradox of Points ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.