Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

People Don't Buy What You Sell - They Buy What You Stand For. Martin Butler with Simon Gravatt

Über People Don't Buy What You Sell - They Buy What You Stand For. Martin Butler with Simon Gravatt

This provocative and candid book goes behind the scenes to reveal the secret of success behind a number of leading UK retailers. It includes in-depth case studies on John Lewis, Selfridges, Carphone Warehouse, Oddbins, Topshop, B&Q and HMV and unique insight from a number of top retail analysts and commentators.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781852524975
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 252
  • Veröffentlicht:
  • 1. August 2005
  • Abmessungen:
  • 148x14x210 mm.
  • Gewicht:
  • 331 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025
  •  

    Keine Lieferung vor Weihnachten möglich.
    Kaufen Sie jetzt und drucken Sie einen Gutschein aus

Beschreibung von People Don't Buy What You Sell - They Buy What You Stand For. Martin Butler with Simon Gravatt

This provocative and candid book goes behind the scenes to reveal the secret of success behind a number of leading UK retailers. It includes in-depth case studies on John Lewis, Selfridges, Carphone Warehouse, Oddbins, Topshop, B&Q and HMV and unique insight from a number of top retail analysts and commentators.

Kund*innenbewertungen von People Don't Buy What You Sell - They Buy What You Stand For. Martin Butler with Simon Gravatt



Ähnliche Bücher finden
Das Buch People Don't Buy What You Sell - They Buy What You Stand For. Martin Butler with Simon Gravatt ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.