Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Planning, Implementing, and Evaluating Targeted Communication Programs

- A Manual for Business Communicators

Über Planning, Implementing, and Evaluating Targeted Communication Programs

The authors and contributors skillfully draw upon a broad range of social sciences literature and their personal communication experience, both of which make this book invaluable in our understanding of the relationship between communication theory and practice.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780899302089
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 302
  • Veröffentlicht:
  • 23. Juni 1987
  • Abmessungen:
  • 152x229x20 mm.
  • Gewicht:
  • 652 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025

Beschreibung von Planning, Implementing, and Evaluating Targeted Communication Programs

The authors and contributors skillfully draw upon a broad range of social sciences literature and their personal communication experience, both of which make this book invaluable in our understanding of the relationship between communication theory and practice.

Kund*innenbewertungen von Planning, Implementing, and Evaluating Targeted Communication Programs



Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.