Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Pragmatics of Social Media

Pragmatics of Social Media Sie sparen 20% des UVP sparen 20%
Über Pragmatics of Social Media

This handbook provides a comprehensive overview of the pragmatics of social media. Its five parts offer state-of-the-art reviews and critical evaluations of the conceptual ground of social media, single social media platforms, the micro-and macro-level organization of social media discourse, the multifarious ways in which users collectively (re-)construct identities, and speech act functions such as disagreeing, complimenting, requesting.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9783110439694
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 737
  • Veröffentlicht:
  • 11. September 2017
  • Gewicht:
  • 1346 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Pragmatics of Social Media

This handbook provides a comprehensive overview of the pragmatics of social media. Its five parts offer state-of-the-art reviews and critical evaluations of the conceptual ground of social media, single social media platforms, the micro-and macro-level organization of social media discourse, the multifarious ways in which users collectively (re-)construct identities, and speech act functions such as disagreeing, complimenting, requesting.

Kund*innenbewertungen von Pragmatics of Social Media



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Pragmatics of Social Media ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.