Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Preacher's Bible Handbook

Über Preacher's Bible Handbook

When it comes to understanding a passage in the Bible, context is everything. What historical events surround a books composition? What larger literary unit is a given passage part of? What central themes explored by the book touch on the verses in question? If we dont know the answer to questions like these, we are ill-prepared...

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780664263072
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 382
  • Veröffentlicht:
  • 9. September 2019
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Preacher's Bible Handbook

When it comes to understanding a passage in the Bible, context is everything. What historical events surround a books composition? What larger literary unit is a given passage part of? What central themes explored by the book touch on the verses in question? If we dont know the answer to questions like these, we are ill-prepared...

Kund*innenbewertungen von Preacher's Bible Handbook



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Preacher's Bible Handbook ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.