Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Preaching and the Thirty-Second Commerical

- Lessons from Advertising for the Pulpit

enthalten in Preaching and...-Reihe

Über Preaching and the Thirty-Second Commerical

Believing that preaching can benefit from advertising's laser focus on how to make its message stick, O. Wesley Allen, Jr. (a preaching professor) and Carrie La Ferle (a professor of advertising) have written this first-of-its-kind book on what preachers can learn from advertising.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780664265441
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 185
  • Veröffentlicht:
  • 1. Juni 2021
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Preaching and the Thirty-Second Commerical

Believing that preaching can benefit from advertising's laser focus on how to make its message stick, O. Wesley Allen, Jr. (a preaching professor) and Carrie La Ferle (a professor of advertising) have written this first-of-its-kind book on what preachers can learn from advertising.

Kund*innenbewertungen von Preaching and the Thirty-Second Commerical



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Preaching and the Thirty-Second Commerical ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.