Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Price Caps and Incentive Regulation in Telecommunications

Über Price Caps and Incentive Regulation in Telecommunications

this strategy was costly to administer, provided no consistent incentives to cost-ef ficiency and technological improvement, afforded many opportunities for strategic misrepresentation of reported costs, and may have encouraged both uneconomic expansion of the utility's rate base and cross-subsidization of its competitive services.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780792391135
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 244
  • Veröffentlicht:
  • 31. März 1991
  • Ausgabe:
  • 1991
  • Abmessungen:
  • 234x156x15 mm.
  • Gewicht:
  • 1200 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Price Caps and Incentive Regulation in Telecommunications

this strategy was costly to administer, provided no consistent incentives to cost-ef ficiency and technological improvement, afforded many opportunities for strategic misrepresentation of reported costs, and may have encouraged both uneconomic expansion of the utility's rate base and cross-subsidization of its competitive services.

Kund*innenbewertungen von Price Caps and Incentive Regulation in Telecommunications



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Price Caps and Incentive Regulation in Telecommunications ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.